Cum ne întărim sistemul imunitar în această perioadă?

Hello,

 

Astăzi dezbatem un subiect care nu are legătură cu domeniul frumuseții, cel cu care v-am obișnuit și pe care îl abordez constant aici pe blog, dar de care sunt pasionată de ceva vreme. În această perioadă, dar nu numai, trebuie să ne gândim la starea sistemului nostru imunitar. Eu am avut tot timpul această problemă și de fiecare dată când măncam haotic și nu-mi luam doza zilnică de vitamine și minerale, mă lovea câte o răceală serioasă de care nu scăpam cu una cu două. Până acum un an și ceva nu am dat foarte mare atenție acestui aspect, dar am început ușor ușor să renunț la a lua pastile și apoi am început să ma infomez în ceea ce privește prevenirea răcelii cu produse naturiste.

După o perioadă în care am studiat serios diverse produse apicole și m-am consultat cu oameni care au încercat o cură cu astfel de produse, am decis să le încerc și eu. De-a lungul timpului am încercat miere diverse sortimente, polen, laptișor de matcă, propolis, bomboane cu miere și păstură. Pentru a mă pregati pentru iarna ce a trecut, în toamna anului 2017 am urmat o cură cu polen, miere și laptișor de matcă, timp de 3 luni.

La început mi s-a părut puțin greu căci e nevoie de disciplină. Nici gustul produselor apicole nu mă încânta prea tare. Încet, încet am reușit să mă mobilizez și să respect obiceiul de a lua câteva grame de lăptișor de matcă și o linguriță de polen în fiecare dimineață. Cu timpul m-am obișnuit și cu gustul, iar de fiecare dată încercam câte o combinație nouă în care le adăugam. De obicei mâncam un iaurt cu cereale și puneam polenul si lăptișorul sau o budincă de chia cu fructe de pădure și două lingurițe de miere.

Rezultatele s-au văzut imediat, am trecut prin iarnă fără să răcesc o dată, ceea ce pentru mine a însemnat un progres real. Experiența cu produsele apicole mi-a demonstrat că nu sunt doar vorbe ci chiar funcționează. Așa că în toamna aceasta mă pregătesc iar pentru sezonul rece cu produse apicole. Am zis să mai schimb metoda și încep ușurel așa că pentru moment mi-am ales mierea cu laptișor de matcă 2%  și Apioxivita Cocktail de la Apidava.

 

dav

 

Mierea cu lăptișor de matcă 2% de la Apidava îmi este nelipsită la micul dejun. Are gustul obișnuit al mierii de salcâm, aceasta fiind prezentă in procent de 98% și o culoare faină tare. Eu o pun în ceai sau în budinca cu chia. Nu pun mai mult de o linguriță la o cană cu ceai, iar în budincă maxim două. De asemenea, mi-am facut un obicei din a bea lămâie cu miere dimineața, așa că mierea nu îmi lipsește niciodată din casă. Dar ce are așa special acest sortiment?

Lăptișorul de matcă produs de albine este hrana exclusivă a Reginei. Substanțele active, vitaminele și aminoacizii din compoziția lăptișorului de matcă asigură reginei o durată a vieții de 40 de ori mai lungă decât cea a albinelor. Viața fascinantă a albinuțelor ne-a inspirat să creeăm acest deliciu natural Mierea de Salcâm cu lăptișor de matcă. Pentru a extrage 1 kg de miere o albinuță colectează polenul a milioane de flori.” ne spun cei de la Apidava.

Super interesant, nu?

Mai mult, pe lângă bineștiutele beneficii ale mierii de salcâm, ceea ce trebuie să avem în vedere despre lăptișorul de matcă este că acesta conține proteine, amino-acizi esențiali, glucide, acizi grasi, vitamina B5, minerale (Ca, Mg, Fe), vitamina A, B1, B2, B6, B12, D, E, K.

Cei de la Apidava ne recomandă să nu consumăm mai mult de 3 ligurițe pe zi din acest sortiment și niciodată după ora 18, deoarece produsele apicole au efect energizant. Cel mai bine se manifestă dacă sunt luate dimineața. Borcanașul are 250 de gr și se găsește cam prin toate supermarketurile.

dav

Iar piesa de rezistență a postării de astăzi este un produs mai special și anume Apioxivita Cocktail. De ce este așa de interesant produsul acesta? Este un extras concentrat dintr-o multitudine de bunătăți sâmburi, pielițe și rahis de struguri roșii, bogat în polifenoli (acizi fenoli, antociani, flavonoide, taninuri, catechine, resveratrol).  Toate acestea în combinație cu mierea de salcâm ajută la ameliorarea unor simptome ale afecțiunilor cardiace, cum ar fi diminuarea colestorulului din sânge. De asemenea, radicalii liberi conținuți în polifenoli ajută la reglarea tranzitului intestinal. 

Gustul este absolut minunat. E delicios întru totul. Are gustul mierii de salcâm în combinație cu struguri. Nu este foarte dulce și e perfect pentru ceai. Un pliculeț de 12 gr este mai mult decât necesar pentru o cană mare de ceai cu aroma preferată.

Ingredintele acestor bunătăți sunt mierea de salcâm- origine 100% Romania și extractul de struguri (VITIS VINIFERA) 3%.

Acest sortiment se poate găsi pe site-ul celor de la Apidava, prin supermaketuri nu l-am văzut pe acesta. Îl găsiți la borcan mărișor de 350 gr și veți fi surprinse de culoarea pe care o are produsul.

IMG_20181025_124902-01.jpeg

 

Momentan îmi pregătesc sistemul imunitar pentru periada rece cu ajutorul acestor două produse. Curând voi introduce și polenul și păstura. Vi le recomand cu drag și sunt tare curioasă de experiențele voastre cu produsele apicole.

Le-ați încercat până acum? Credeți că funcționează?

 

Hugs& kisses

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

%d blogeri au apreciat asta: