Noutati de la Melkior: Noua colectie de oje + Base Coat 9in1 ❤

Standard

Hello pretty girls,

V-am spus vreodata cat de mult imi plac produsele Melkior? Daca nu, va spun acum. De-a lungul timpului am incercat fardurile care imi plac super mult, spray-ul de fixare si cateva fonduri de ten. 😍

In ultima perioada, cei de la Melkior au lansat o gramada de bunatati si nu se opresc aici. Primele produse din toamna asta care mi-au atras atentia au fost rujurile lichide mate, dupa care au lansat noua colectie de oje si base coat-ul 9in1.

21942058_1657651037591936_1812754573_n

Despre colectia Storytelling si Top coat-ul 9in1 va spun si eu cate ceva astazi. Acestea fac parte din jocul „Care este povestea ta?” si cum te-au ajutat mainile tale sa realizezi pasiunea ta. Eu o sa va spun pe scurt, dupa cum multe deja stiti, pasiunea mea este machiajul, iar de aproape 4 ani, mainile mele m-au ajutat sa realizez toate machiajele pe mi le-am propus. 💓

 

Webp.net-gifmaker

 

Revenind la noua colectie de oje, acestea sunt disponibile in 4 nuante, 3 lucioase si una sidefata. Acestea sunt Magnetic, Pacific Blue, Trust me si Purpur. Eu am Purpur, nuanta a carui nume e demential, asa cum si arata de fapt pe unghii. Ojele se gasesc in sticlute de 4,5 ml si 15 ml la pretul de 10 si 30 lei. Acestea sunt foarte rezistente si se mentin bine pe unghii. Eu m-am dat acum aproximativ 4 zile si inca arata foarte bine. Pensula este foarte practica si am lurat repejor cu ea, fara prea multa bataie de cap cu stergerea marginilor depasite, caci nu au fost. Cu doua aplicari obtineti un efect super nice. A, da, se usuca super repede. How cool is that? 💕

 

Melkior - New Collection Nail Lacquer Storytelling (1)

 

In ceea ce priveste Base Coat-ul 9in1 va pot spune ca este un produs ce nu trebuie sa va lipseasca din colectie. Eu am avut unghiile facute cu oja semipermanenta o perioada, iar dupa ce am dat-o jos, unghiile mele nu mai aratau la fel de bine. Am incercat multe tratamente, unele se exfoliau ca o oja obisnuita, de la unele ma dureau unghiile, dar aceasta minunatie este produsul ideal. Dar sa va spun si ce face: intareste unghiile, le albeste si le ilumineaza. Cele 9 proprietati care o fac atat de speciala:

 

                                               Este baza protectoare pentru unghii.

                                               Albeste si ilumineaza unghiile.

                                               Este o baza nivelanta pentru unghii.

                                               Are rolul de a intari unghiile.

                                               Accelereaza cresterea unghiilor.

                                               Se absoarbe foarte repede in unghie.

                                               Asigura cresterea aderentei lacului de unghii.

                                               Prelungeste rezistenta lacului de unghii.

                                               Protejeaza unghia naturala de pigmentul puternic al lacului 

 

Eu am aplicat acest Base Coat inainte de aplicarea ojei. Se usuca foarte repede si un strat este de ajuns. La fel ca si ojele, le gasiti atat la 4,5 ml dar si la 15 ml. Pretul produsului este de 25 si  13 lei, in functie de cantitatea dorita. Imi place ca face ceea ce promite si mai ales cum arata pe unghii. Este ideal pentru cineva care nu este adepta culorilor si isi doreste ca unghiile ei sa arate ingrijite.

 

 

Eu va recomand cu drag aceste produse pentru unghii pe care le gasiti pe site-ul celor de la Melkior. Ati incercat aceste produse? Daca da, cum vi s-au parut?

 

Hugs& kisses 😽

13 gânduri despre &8222;Noutati de la Melkior: Noua colectie de oje + Base Coat 9in1 ❤&8221;

Lasă un răspuns

