Produse românești: Review Sampon & Crema de par VivaNatura #1

Standard

Hello girls,

De ceva vreme tot incerc să îmi triez produsele de îngrijire personală și să mă îndrept cat mai mult spre cele fara parabeni si cu majoritatea ingredientelor naturale. De când am revenit pe blog am devenit mult mai constienta si interesată de ingredientele fiecărui produs care ajunge pe mâna mea. De asemenea, vreau sa va prezint aici mai multe astfel de produse care sunt fabricate in Romania și care, din punctul meu de vedere, merita o recunoaștere mult mai mare.

Asemenea mamei mele, folosesc produse românești și voi continua sa vă împărtășesc pe blog care sunt preferatele mele.

Astăzi vă arăt o ultima descoperire in materie de produse pentru îngrijirea părului, care aparțin unei firme românești, Vivanatura. Sunt sigura că ați auzit de aceasta firma, eu și acum îmi amintesc că prima mea crema cu argila împotriva coșurilor de la ei a fost.In acesta postare va spun cate ceva despre Șamponul natural cu lămâie și argan pentru par normal și de crema împotriva căderii părului cu extracte naturale și petrol.

 

21585682_1527617893961616_2036575567_o

 

Samponul cu argan si lamaie pentru parul gras si normal este preferatul meu in acest moment. L-am folosit de cateva ori bune, avand in vedere ca am parul gras si il spal cam de 2-3 ori pe saptamana, pot spune ca deja mi-am format o parere despre acesta. Primul lucru care m-a surprins de cand l-am vazut a fost cantitatea. Flaconul are 250 ml si cu toate ca folosesc destul de mult la o spalare, chiar nu se consuma foarte usor.

Ce m-a atras initial la acest sampon este faptul ca este presat la rece si contine 98,9% substante naturale. Mirosul este placut, si chiar dupa aplicare se simte in par un miros subtil de lamaie. Parul meu se simte mai moale la atingere inca de la prima aplicare a produsului si cu toate ca nu practic pieptanatul pentru ca parul meu ondulat se aranjeaza singur, acest sampon chiar a reusit sa-mi potoleasca firele rebele. Cel mai mare plus il primeste pentru ca parul meu are tendinta sa se lipeasca de cap si sa para lins, dar acest sampon i-a dat un super volum. De asemenea, cand sunt pe graba, uit sa folosesc si un balsam si de cateva ori l-am folosit singur. Mi-a placut mult ca nu am avut senzatia de fir de par uscat si rigid dupa.

Din punctul meu de vedere, chiar este un sampon potrivit pentru parul gras, iar noi ne-am inteles bine.Il gasiti la pretul de  21 de lei aici. Il recomand persoanelor care se confrunta cu spalarea excesiva si cauta o solutie naturala. Vorbind de acest aspect, va las si lista de ingrediente:

Aqua (apa), Cocamidopropyl betaine, Lauryl glucoside, Coco glucoside, Glycerin, Water (and) Sodium Benzoate (and) Sodium salicylate, Acetic acid (otet), Sodium chloride, Citrus limon oil, Citrus aurantium dulcis oil, Aqua (and) Argania spinosa kernel oil (and) Lysine (and) Sodium Chloride (and) Glycerin, Alcohol denat (alcool etilic), Glyceryl laurate, Dehydroxanthan gum, Lactic acid, Sapindus mukorosi fruit extract, Aloe vera callus extract, Chamomilla recutita flower extract (musetel), Arctium lappa root extract (brusture), Inula helenium extract (iarba mare), Salix alba leaf extract (salcie), Betula pendula extract (mesteacan), Urtica dioica extract (urzica), Symphytum officinalis extract (tataneasa), Curcuma longa extract (turmeric), Coffea arabica leaf/seed extract (cafea verde), Paullinia cupana fruit powder (guarana).

 

21556075_1527617900628282_1577402417_o

 

Pana acum am folosit doar masti si balsamuri pentru ingrijirea parului, dar niciodata un produs tip crema de par. Aceasta crema de par cu extracte naturale si petrol impotriva caderii parului de la Vivanatura a fost o descoperire placuta. Chiar ma confrunt cu aceasta problema acum si asta m-a facut sa am sperante mai mari in ceea ce o priveste. Crema contine 96% ingrediente naturale printre care se numara extractele din plante, uleiuri naturale si o fractie obtinuta din petrol. Crema se aplica pe par de la radacina acestuia si pe toata lungimea sa, se maseaza si se mentine intre 10 si 45 de minute. Mi se pare interesant ca aceasta crema se aplica la radacina si ajuta parul de la baza, nu ca o masca sau un balsam care se aplica doar pe lungimea acestuia. Eu am tinut-o cam 30 de minute de fiecare data si pot sa zic ca intr-adevar, rezultatele se vad de la prima aplicare. Inca de la prima clatire a parului l-am simtit moale si placut la atingere. In ceea ce priveste mirosul, nu e chiar atat de subtil, dar pe mine nu ma deranjeaza, chiar mi se pare un miros fain. Crema are 250 de ml si la fel ca si samponul, mi se pare o cantitate suuuper mare care sigur imi va ajunge destul timp. Am folosit crema de par cam de doua ori pe saptamana si curand se fac 3 saptamani de cand o am. Pot spune ca vad rezultate, parul meu se simte foarte bine la atingere dupa ce folosesc combinatia sampon+ crema Vivanatura si nu am mai gasit la fel de mult par prin casa ever since.

Lista de ingrediente:

Aqua (apa), Alcohol denat (alcool etilic), Olea europaea oil (ulei de masline), Petroleum distilates (distilat de petrol), Ricinus communis seed oil (ulei de ricin), Sodium Poliacrylate hydrogenated polydecene trideceth-6, Glycerin, Coriandrum sativum herb oil (ulei de coriandru), Triticum aestivum germ oil (ulei de germeni de grau), Juglans regia seed oil (ulei de nuci), Phenoxyethanol, Glyceryl laurate, Xanthan-gum, Glyceryl stearate citrate, Melaleuca alternifolia leaf oil (ulei de tea tree), Betula pendula (mesteacan), Urtica doica (urzica), Inula helelium (iarba mare), Arctium lappa (brusture), Symphytum officinale (tataneasa), Salix alba (salcie), Curcuma longa (turmeric).

 

Recomand aceste produse? Cu siguranta! Testat si placut. Daca vreti si voi sa le incercati, le gasiti pe Vegis.

 

Sampon pentru par normal si gras Vivanatura – aici

Crema de par impotriva caderii parului Vivanatura – aici

 

Voi ati incercat aceste produse? Cum vi s-au parut?

 

Hugs & kisses

 

 

19 gânduri despre &8222;Produse românești: Review Sampon & Crema de par VivaNatura #1&8221;

  1. andreeacm20

    Ce frumos ca esti constienta de fiecare lucru pe care il aplici pe parul si pielea ta. Si asa suntem poluati din toate directiile.. in special in bucuresti. Nu am reusit inca sa incerc acest sampon dar este pe lista mea de cumparaturi ❤

    Apreciază

  2. De acord cu folosirea produselor romanesti, insa eu as alege doar pe cele de traditie,pe care le cunosc. Sigur ca nu m-as da inapoi nici de la noutati, pentru ca si acolo poti gasi produse surprinzator de bune.

    Apreciază

Lasă un răspuns

