Review Rujurile lichide Sleek Matte Me

Standard

Hello girls,

Cred ca acum vreo doi ani cand a inceput nebunia cu rujurile mate si rezistente incercam pentru prima data rujurile lichide Sleek Matte Me. Pe atunci au fost o surpriza placuta, au fost printre primele rujuri lichide mate incercate, apoi au urmat Max Factor Lipfinity pe care le-am iubit la fel, multa vreme. Apoi Boys’n berries si in prezent Huda Beauty. Recent, am pus mana pe doua nuante total opuse, o nuanta de nude sub numele de Birthday Suit si una de fuchsia nebun, Fandango Purple.

Nuanta de nude am mai avut-o, a fost chiar prima in colectia mea de acum doi ani. Vazand-o pe makeupshop.ro am recumparat-o pentru ca mi-am amintit cat de mult mi-a placut pe atunci.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Au o gama variata de nuante, un tub avand 6 ml de produs, iar pretul este de 30 de lei pe makeupshop.ro. Ambalajul este simplut si elegant. Sunt foarte rezistente in ceea ce priveste scapatul pe jos, caci am testat de multe ori aspectul acesta. Aplicatorul este pretty manageable, ajuta destul de mult la aplicarea corespunzatoare a produsului si m-a facut sa renunt la pensula. De obicei aplic cam orice ruj/ ruj lichid cu o pensula pentru mai multa precizie.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Nuanta Birthday Suit este una dintre preferatele mele si este perfecta pentru un machiaj de zi, sau chiar si pentru un machiaj mai puternic unde accentul se doreste pe ochi. Este o nuanta versatila de nude roziu, pe care o puteti aplica in graba, daca nu aveti timp de mai mult machiaj si care tot va arata frumos. Pentru iubitoarele de rujuri lichide mate este o alegere ideala. Ceea ce nu mi-a placut la acest produs este rezistenta. Mi-as fi dorit o rezistenta mai mare, acesta dupa 3-4 ore inca arata bine, dar daca il aplic dimineata si ajung acasa seara, nici nu ai spune ca am avut ruj pe buze. Mi-a placut ca nu usuca buzele la fel de mult precum cele de la Boys’n berries. Oricum, dupa demachiere aplic un balsam hranitor pentru ca buzele mele sa-si revina. Rujurile mate arata mult mai bine aplicate pe niste buze bine hidratate, tocmai pentru acest motiv exista rujuri lichide mate care vin impreuna cu un balsam, ceva 2 in 1.( Maybelline, Rimmel London, Max Factor). Se usuca si fixeaza relativ repede, dar din pacate, rezistenta la transfer m-a dezmagit.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

In concluzie:

Nuante faine 👍

Rezistenta 👎

Raport calitate-pret: 👍

 

Eu recomand aceste rujuri lichide fetelor care isi doresc rujuri mate in nuante faine, dar care sunt dispuse sa le reaplice dupa cateva ore pentru efectul mult dorit. Persoanelor ca mine care cauta o rezistenta indelungata nu le-as recomanda aceste produse ci mai degraba Boys’n berries pentru acelasi pret.

 

Voi le-ati incercat? Ce parere aveti?

 

Hugs& Kisses

 

12 gânduri despre &8222;Review Rujurile lichide Sleek Matte Me&8221;

  1. Sunt foarte frumoase aceste nuante ❤ Eu personal prefer rujurile normale, hidratante dar pigmentate in defavoarea rujurilor lichide mate. Desi am in colectia mea si rujuri mate, mai confortabil ma simt cu un ruj normal.

    Apreciază

  2. Nu le-am incercat, dar mi-ai dat o idee. Si Birthday Suit pare genul care nu ramane ca o vopsea ciudata dupa 8 ore de rezistenta (stiu, ne dorim asta, inclusiv eu, dar senzatia aia de vopsea e foarte ciudata). Si pare si genul care merge purtat, chiar daca nu ai un machiaj complex.

    Trec pe lista de cumparaturi de weekend 🙂

    Apreciază

  3. Nu le-am incercat, eu am buze subtiri si rujurile lichide nu ma avantajeaza deloc pentru ca odata ce incep sa se ia de pe buze imi ramane doar o dunga pe exteriorul buzelor, arata nasol. Daaar, am probat noul ruj de la Rimmel Stay Matte, nuanta Firestarter, rezista super biiine!

    Apreciază

Lasă un răspuns

