Review Note Cosmetics Terracotta Blush

Standard

Hi beauties,

Daca acum ceva timp v-am povestit despre un ruj tare fain de la Note Cosmetics aici, astazi va spun cate ceva despre un blush care m-a surprins la fel de placut. Este vorba despre Terracota Blush care se gaseste in diverse nuante, iar eu detin nuanta 01 Pleasure care este potrivita pentru un ten deschis si nu numai. Il pot folosi si ca blush, dar si ca iluminator pe un ten mai inchis.

 

_RB_5507

 

Ambalajul este foarte elegant, calitativ si pare rezistent. La cat de des scap eu produsele pe jos, sper sa nu fie nevoie sa testez acest aspect. Are 10 gr care ma vor tine o vesnicie si 18 luni valabilitate de la deschidere. Un detaliu important pentru mine in ceea ce priveste aceasta firma de cosmetice este ca produsele lor nu contin parabeni. De asemnea, uleiul de macadamia care intra in componenta produsului, da o stralucire naturala tenului.

 

_RB_5508

 

Produsul a devenit in scurt timp preferatul meu in materie de blush-uri. Imi place tare mult consistenta sa si este foarte pigmentat. Dupa conturarea pometilor, aplic acest blush si apoi revin cu un iluminator pe punctul cel mai inalt al pometilor. Eu nu l-am incercat ca iluminator pentru mine pentru ca am o nuanta a pielii destul de deschisa si prefer iluminatoarele pe care le folosesc sa fie shimmery dar foarte deschise. Cred ca pe o piele bronzata, aceasta nuanta aplicata ca iluminator s-ar vedea tare fain. E o nuanta de vara, care da pielii o stralucire placuta si finuta. Chiar daca vara s-a terminat, eu voi continua sa-l folosesc pentru ca, aplicat in cantitati mici, da un efect subtil care imi place tare mult.  Pe tenul meu a rezistat eroic cateva ore bune, avand in vedere ca am tenul gras, iar excesul de sebum este peste tot la ordinea zilei. Singurul lucru care nu-mi place la acest produs este faptul ca are miros, placut si subtil, intr-adevar, dar prefer cosmeticele fara.

 

_RB_5511

 

Recomand cu drag aceste doua produse pe care le gasiti pe elefant.ro  la preturi accesibile. Produsele sunt cruelty free & nu contin parabeni. ✔

 

Voi ati incercat produse Note Cosmetics? Ce parere aveti? 😃

 

Hugs & kisses

18 gânduri despre &8222;Review Note Cosmetics Terracotta Blush&8221;

Lasă un răspuns

