Comanda Make-up Shop: Nyx, Boys’n Berries, EcoTools.

Standard

Hello beauties,

Astazi revin cu ultimele produse care si-au facut loc recent in colectia mea de cosmetice. Am dat o comanda pe makeupshop zilele trecute pentru ca e mare nebunie cu fondul de ten Nyx Total Control Drops si n-am rezistat. Inca e in teste, si voi reveni cu o parere curand. Bineinteles, nu am putut sa dau o comanda fara sa pun in cos si rujurile lichide mate Boys’n Berries despre care v-am povestit aici. Imi doream de mult nuantele Silhouette si Red Sonja, care la ultima mea comanda nu au fost disponibile. Imi plac tare mult si se vad super pe buze. 💖

 

_RB_5518

Pensulele EcoTools sunt primele pe care le incerc de la ei. Sunt atat de fine si placute la atingere, abia astept sa realizez un machiaj cu ele. Tusul Nyx Collection Noir, ca si fondul de ten, era de mult timp pe wishlist. Pensula e foarte subtire si imi permite sa trasez linia de tus usor. In general folosesc tus crema, pe care il aplic cu pensula. Acesta de la Nyx este mult mai practic si e perfect pentru momentele cand nu am prea mult timp pentru codite frumos desenate.

_RB_5529

Piesa de rezistenta este pudra minerala Nyx ” Set it & don’t fret it” care are o denumire amuzanta si pe care efectiv o adoooor! 😍💕 Se simte atat de usor pe fata, nu da senzatia aceea de masca care te strange. A fost prima pe care am luat-o la testat si nu m-a dezamagit. Machiajul a rezistat impecabil de dimineata pana seara si mentionez ca am tenul gras. Sunt tare incantata de ea si o sa-mi ia o vesnicie sa o termin, la fel ca pe cea HD.

Am mai pus in cos si un fard mono de la Glazel Visage pe care am uitat sa-l pozez. Este un fard metalic, o nuanta de maro deschis. Imi plac fardurile lor metalice/ sidefate, dar cele mate nu m-au incantat deloc. Se iau greu pe pensula, sunt prafoase si se vad foarte sterse. Cele metalice/ sidefate sunt foarte pigmentate si se aplica frumos.

 

Cam asta a fost comanda mea pe makeupshop.Voi ce produse preferate aveti de pe site-ul lor? 😃

 

Hugs & kisses

 

13 gânduri despre &8222;Comanda Make-up Shop: Nyx, Boys’n Berries, EcoTools.&8221;

  1. Si eu vreau sa stiu care e treaba cu fondul de ten, l-am ratat pe asta, nu stiu despre ce e vorba 😛
    Pensule EcoTools folosesc de foarte multi ani, am doua care imi sunt indispensabile, desi mi-am cumparat zeci de pensule intre timp.
    Sa le folosesti cu drag si inspiratie pe toate! 😙😙

    Apreciază

Lasă un răspuns

