Eau de parfum Givenchy Ange ou Demon Le Secret

Standard

Hello girls,

Astazi va povestesc despre apa mea de toaleta preferata in momentul actual si lotiunea de corp cu care a venit la set. Am primit aceasta minunatie de la o buna prietena care stie ca sunt o mare fana ale apelor de toaleta florarele si m-am gandit sa vorbesc putin despre el. Este prima apa de toaleta pentru femei de la Givenchy cu care am contact, in schimb, am mirosit si testat cateva pentru barbati si au un mare thumbs up din partea mea, in special cele doua Gentlemen Only Absolute si Intense. Imi plac aromele puternice, cu personalitate, iar daca va aflati in cautarea unui parfum sau a unei ape de toaleta pentru un om drag, vi le recomand cu drag. 💓

 

IMG_20170817_233348

 

Eu am versiunea mica, cea la 15 ml. Fiind micut, e foarte practic si il am mereu in geanta. De obicei imi iau parfumuri la 30 ml pentru ca cele de 100 ml mereu raman cam pe jumatate nefolosite si aruncate prin casa. Aceasta este o apa de toaleta, nu un parfum si nu persista toata ziua, iar mirosul este mai subtil. Apa aceasta de toaleta mi-a placut din primul moment in care am mirosit-o, notele florale se impletesc perfect cu cele fructoase si aroma imi inspira prospetime si puritate. Din punctul meu de vedere, aroma ma duce cu gandul la o gradina de flori proaspat trezita la viata la inceputul primaverii. Givenchy Le secret are ceva cuminte, dar in acelasi timp, o tenta de eleganta si finete. Intr-adevar numele sau „Le secret” ma face sa ma duc cu gandul la domnitele din romanele frantuzesti care se plimbau pe malul apelor cu umbrela, palaria si manusi din dantela, pareau calme si fericite, dar de multe ori ascundeau cate ceva. In ceea ce priveste rezistenta, eu il simt cam 5-6 ore si mi-ar fi placut sa aiba o persistenta mai indelungata. Pretul sau este de 190 de lei pentru 30 ml pe Aoro. ☺

 

Note de varf                                Note de mijloc                              Note de baza

ceai, afine, lamaie                     bujor ,iasomie, nufar                  patchuli, mosc alb

 

IMG_20170817_233357

 

Imi plac mult cremele si lotiunile de corp, dar uneori uit de ele luni bune. Din fericire, nu va fi cazul acesteia pentru ca cei 75 ml ce se ascund sub acest simpatic ambalaj vor disparea in scurt timp. Mirosul lotiunii este similar cu cel al parfumului, cum altfel, doar ca e putin mai slabut ca intensitate. Consistenta este mai mult spre lichida decat spre cremosa, dar intra foarte repede in piele si hidrateaza bine. Mirosul se mentine in jur de 2 ore, dar depinde de cantitatea aplicata. De obicei il aplic dupa dus pentru cateva momente de relaxare. 😍

 

 

Daca as cumpara acest set? Cu siguranta. Mai ales avand aceste cantitati, mi-ar face mare placere sa le folosesc constant si sa nu ramana prin spatele colectiei mele si sa expire.

Ati incercat aceasta apa de toaleta? Ce alte parfumuri florale recomandati?

 

Va imbratisez!♥⚜

13 gânduri despre &8222;Eau de parfum Givenchy Ange ou Demon Le Secret&8221;

  1. Elena from Life Makeup and Beauty

    O sa-l incerc si eu cu prima ocazie in care ajung intr-o parfumerie insa mie de la Givenchy imi place mult mult de tot Hot Couture. Se deschide cu o aroma pregnanta de zmeura care ma binedispune oricand. Pupici :*:*

    Apreciază

Lasă un răspuns

