Tutorial: Brown smokey eyes with a touch of gold.

Standard

Hello girls,

Asa cum am mentionat intr-un articol trecut, m-am inscris la un concurs organizat de Note Cosmetics care presupune realizarea unui machiaj de vara si al sau tutorial. Pentru ca eu inca sunt iubitoare de blog si filmuletele nu prea ma fac sa ma simt in largul meu, am decis sa va arat un machiaj si un tutorial in poze. Nu stiu daca „se mai poarta” genul asta de tutorial, dar eu imi amintesc cu drag perioada cand le urmaream pe Koko  si pe Anda care postau astfel de tutoriale de machiaj din care ma inspiram tot timpul. Eu am am relizat un machiaj pe care l-as purta intr-o zi de vara, iar adaugandu-i genele false l-am transformat intr-un machiaj de seara.

 

1

 

Primul pas dupa demachiere si hidratare, a fost aplicarea unei baze de machiaj. Au urmat fondul meu de zi cu zi, corectorul si pudra mea preferata. Pentru sprancene am folosit fard si gel pentru a le aranja.

 

poza 1

In continuare, mi-am conturat pometii, am aplicat blush si iluminator. De asemenea, am aplicat iluminator si pe punctele unde cade lumina: varful nasului, barbie, buza superioara, si sub spranceana.

 

poza2

 

 

Iar acum sa trecem la ochi, unde treaba nu mai este chiar asa simpla, dar voi explica toti pasii.

1.Aplicarea unei baze pentru pleoape ca fardul sa aiba o rezistenta indelungata, iar culorile sa arate mai bine.

2. Am inceput sa aplic o nuanta deschisa de maro din coltul extern catre cel intern cu ajutorul unei pensule pufoase, de blending.

3. Am continuat prin a aplica o nuanta de maro sidefat in contul ochiului si am amestecat-o usor spre centru cu o alta pensula de blending, mai dura.

4. Nuanta cu care am ajuns pana in coltul intern a fost aplicata cu o pensula plata si amestecata cu maro-ul sidefat pentru ca trecerea intre culori sa nu se vada ca si cum ar fi fost facuta brusc.

5.In coltul intern, am adaugat fardul pe care l-am folosit si ca iluminator pentru un efect de luminozitate.

6.Pe pleoapa inferioara, am folosit un fard maro putin mai inchis decat primul folosit, pe care l-am aplicat cu o pensula patrata.

7.Pentru ca am vrut putin mai multa intensitate in coltul extern, folosind pensula de blending mai pufoasa am adaugat putin fard negru si l-am estompat subtil.

8. Pentru a nu avea linii dure, am luat o pensula de blending curata, cu perii mai lungi cu care am amestecat putin culoarea deasupra pliului.

9+ 10. Rezultatul machiajului facut doar cu fard, fara tus sau rimel.

 

kdhbfd

Doar nu credeti ca l-am lasat asa, nu? Am continuat cu aplicarea genelor false.

IMG_20170823_161118

 

Pentru buze am folosit minunatul ruj mat de la Note Cosmetics. Firma este relativ noua pe piata din Romania si au produse profesionale la preturi foarte bune.In ceea ce priveste rujul, va pot spune ca miroase tare fain si are o consistenta cu care este usor de lucrat. Pentru mai multe detalii, am scris un review pentru acest produs aici. Nuanta este 304 spring. Se vede ca este un produs calitativ si cu siguranta voi mai incerca si alte nuante, dar aceasta m-a cucerit instant.

 

b1

La finalul machiajului am aplicat un spray de rezistenta and I’m ready to go. Dintre cosmeticele celor de la Note am folosit doar rujul, dar am vazut la ei chestii faine precum: pudra bronzanta Terracotta in nuanta stardust, care s-ar vedea tare fain pe o piele putin bronzata, gloss-ul Hydra Color Lipgloss, in nuanta Delicious, care este un rosu tareee dragut, trusele cu 5 farduri mi se par practice iar culorile par pigmentate, dar nici rujurile cu finish mat nu au trecut observate, mai ales, mattemoist lipgloss 401 <3.

hcdghIMG_20170823_164707IMG_20170823_164948

Pe cei de la Note Cosmetics ii gasiti pe facebook aici, iar pe instagram aici. Daca vreti sa aruncati o privire si la preturi, le gasiti pe elefant.ro.

Cum vi se pare machiajul? L-ati purta?

Va imbratisez!

28 de gânduri despre &8222;Tutorial: Brown smokey eyes with a touch of gold.&8221;

  1. Ce gene luuungo! Da, odata cu aplicarea genelor false mi se pare ca ai tranformat acest look din unul de zi in unul de seara. Bine, mie mi-ar fi placut la fel de mult si varianta fara gene, doar cu rimel si putin tus 😀

    Apreciază

  2. Foarte frumos si destul de natural machiajul realizat de tine, imi place muult de tot cum iti sta asa. 🙂 Fardul de pleoape mi se pare suuper cute, mi-as dori si eu ceva asemanator, pentru ca am ochii albastri si cred ca mi-ar sta bine cu o astfel de nuanta. Good job! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

