Rujurile lichide All day mate de la Boys’n Berries

Standard

Hello beauties,

Postarea de astazi va fi despre rujurile mele mate preferate, si anume despre Boys’n Berries.­čĺäCred ca sigur ati auzit despre ele, mi se pare ca sunt destul de populare pe social media. Eu am descoperit aceste rujuri cand au aparut pe makeupshop.ro┬áunde le puteti gasi si acum intr-o gama variata de nuante. Eu mi-am ales niste nuante mai nebune, daca se pot numi asa. Am vrut ceva putin diferit de clasicele rujuri nude si rosii, si acestea imi plac la nebunie.

P1280089

Eu am 3, si anume Poison Ivy, Sin si Storm.

Prima pe care am achiztionat-o este Poison Ivy, un mov tare dragut. Cum anul acesta a inceput nebunia cu tot felul de culori pe buze, am zis, why not? Si am ales aceasta nuanta care se vede super fain pe buze. L-am folosit destul de mult si inca mai are produs. Este un ruj lichid mat, super rezistent, si se poate aplica in straturi, in functie de cat de intensa iti doresti sa fie culoarea. Pentru mine, un strat este mai mult decat suficient. Aplicatorul nu are forma obisnuita, e putin mai lat si chiar ma ajuta la aplicare. In general, rujurile mate lichide sunt mai greu de finisat decat cele cremoase sau lucioase unde mai poti trece cu vederea o linie putin mai sus, sau micile imperfectiuni. So, ai nevoie de precizie pentru a aplica corespunzator acest ruj lichid. Se usuca relativ repede pe buze, iar rezistenta la transfer e discutabila. Ma refer la faptul ca daca bei ceva, dupa ce ti se umezesc buzele, vei observa si o nuanta subtila de ruj pe pahar, dar nu asa cum s-ar lua daca ai folosi un ruj obisnuit. Au o rezistenta indelungata, de obicei, le aplic inainte sa plec de acasa, dimineata, iar dupa 4-5 ore inca le mai am pe buze. Au o pigmentatie foarte puternica, motiv pentru care demachierea poate fi problematica. Dupa ce mi-am demachiat buzele, in special dupa nuantele inchise, imi ramane un contur. Un alt mic dezavantaj ar fi ca daca le folositi cateva zile la rand, buzele se vor usca relativ repede. Sfatul meu este sa aplicati un balsam de buze inainte cu 30-40 minute de inceperea machiajului propriu-zis so you can stay hydrated.┬á­čśŹ

 

P1280092

Concluzia este ca imi plac foarte mult aceste rujuri lichide si in prezent sunt preferatele mele. Actually, le-au cam intrecut si pe cele de la MaxFactor Lipfinity pe care le-am iubit looong time.

Le recomand cu drag, mai ales pentru raportul calitate-pret care este super ok. Pretul lor standard este de 29 de lei, iar pentru fetele cu reducere de mua, 23 lei. ┬áVa las cateva poze cu nuantele Sin si Storm sa vedeti cum arata la mine.┬á­čĺő

IMG_20170411_144643.jpg

IMG_20170412_144909.jpg

 

Voi le-ati incercat? Cum vi se par?­čśŻ

Va imbratisez ­čÖé

Anun╚Ťuri

17 g├ónduri despre &8222;Rujurile lichide All day mate de la Boys’n Berries&8221;

  1. Imi plac rujurile lichide si cand eram mai tanara preferam un violet mai deschis, ani de zile am folosit nuanta aceea de ruj, insa violetul si maro-ul nu mai sunt potrivite dupa niste ani, incolo, pt ca imbatranesc figura. Dar acum pot sa-mi cumpar rujuri corai, portocalii si rozuri deschise, fara nici o teama ca nu mi-ar sta bine!

    Apreciaz─â

Las─â un r─âspuns

