Ruj Note Cosmetics & prima impresie

Standard

Hello lovely girls ­čĺ×,

Acum c├óteva zile am primit un ruj din partea echipei Note Cosmetics, o firm─â relativ nou─â pe pia╚Ťa din Rom├ónia. Pe pagina lor de Facebook, au lansat un concurs la care se putea ├«nscrie orice beauty blogger/ vlogger, care urma s─â primeasca un produs de la ei ╚Öi trebuie s─â fac─â un tutorial de machiaj de vara ├«n care va include produsul primit. Premiile constau ├«n multe, multe cosmetice! ­čśŹ

Eu am primit un ruj tare fain, mat, dar ├«n acela╚Öi timp hidratant. Este vorba de rujul in nuan╚Ťa 304 Spring.

Personal, ├«mi place acest ruj. Este de o calitate buna ╚Öi se aplica foarte u╚Öor. ├Ämi place mult finish-ul mat, iar al─âturi de un creion s-ar vedea tare fain. Pre╚Ťul s─âu este de 30 de lei, un pre╚Ť fair.┬á
Urmează să fac machiajul pentru concurs și să revin aici să vă arăt. Nu am nimic în minte momentan pentru că îmi place să fiu spontană în ceea ce privește machiajul.
Dac─â sunte╚Ťi ╚Öi voi interesate de aceste produse, le g─âsi╚Ťi pe elefant.ro. Pagina lor de Facebook o g─âsi╚Ťi aici, iar pe Instagram ├«i g─âsi╚Ťi aici.
Stay tunned for the tutorial. ­čĺč­čĺä┬á
V─â ├«mbr─â╚Ťi╚Öez!

Anun╚Ťuri

19 g├ónduri despre &8222;Ruj Note Cosmetics & prima impresie&8221;

Las─â un r─âspuns

